Interlink.ro

Sfaturi utile pentru interactiunile cu vizitatorii

March 18, 2019 | Author: | Posted in Seo

Sfaturi utile pentru interactiunile cu vizitatorii
Daca va intrebati de ce sa aveti un chat pe site, iata cateva raspunsuri. Imbunatatiti conversia vanzarilor: indrumati clientul sa se angajeze si sa ia o decizie. In general, clientii potentiali au o intrebare de ultim moment, astfel incat un serviciu de chat va poate ajuta intr-adevar sa deveniti un client final.

Furnizarea de servicii on-line: Unul dintre beneficiile reale ale unui sistem de chat online este acela ca acesta poate fi folosit pentru a oferi servicii de consiliere online si de ajutor.

Suport tehnic: o platforma de chat pe site-ul dvs. va permite sa oferiti clientilor dvs. un suport tehnic rapid si eficient, ajutand la raspunsul la intrebarile clientilor si la rezolvarea problemelor lor, fara a fi nevoie de un telefon sau de un suport fata-in-fata.

Imbunatatirea eficientei operationale: vanzarile si suportul online sunt operational mai eficiente in comparatie cu telefonul si fata in fata, deoarece permit unui singur operator sa ajute sau sa asiste mai multi clienti in acelasi timp.

arsis.ro

Participare proactiva: va ajuta sa stabiliti o relatie si un dialog cu vizitatorul, in loc sa il lasati sa navigheze pe site-ul dvs. Web.

Un serviciu de chat online va poate ajuta intr-adevar sa interactionati cu vizitatorii site-ului dvs. web, sa reduceti rata de respingere, sa cresteti numarul de conversii si, in cele din urma, ajutati afacerea dvs. sa obtina rezultate mai bune pe site-ul dvs., deci este ceva ce merita sa explorati, creand un canal de comunicare mai atractiv cu vizitatorii dvs.

Este frecvent faptul ca atunci cand prezentam o lucrare finala unui client exista probleme operationale, pentru ca de multe ori uitam anumite detalii. De aceea vreau sa impartasesc cateva sfaturi care ar trebui facute inainte de a trimite o lucrare, astfel incat nu trebuie sa faceti multe schimbari la sfarsit. Invata web design si vei reusi sa faci cel mai bun site.

  1. Utilizati un Cadru de inalta cerere pentru front-end

Folosind un cadru pentru Fron-tend, ne-am eliberat un pic de gandire cu privire la detaliile adaptabilitatii la dispozitive mobile, din surse, butoane, paragrafe, meniuri; chiar imagini, videoclipuri si diverse elemente pe care le veti include in proiect. Unul dintre cererile mari pe care le puteti utiliza este Bootstrap, care este deja in versiunea 4 si are evolutii foarte interesante pe care le explic in acest articol.

Deoarece este in mare cerere si este utilizat pe scara larga de catre comunitatea de dezvoltatori Front-end, veti gasi o multime de ajutor si informatii atunci cand aveti o problema cu utilizarea acestui mare Front-end Framework.

  1. Testati cu un emulator de dispozitive mobile cu masuri diferite

Puteti utiliza emulatorul livrat impreuna cu Google Chrome, accesati meniul de optiuni si selectati Instrumente> Instrumente pentru dezvoltatori si veti avea mediul de emulare pe dispozitivele mobile.

  1. Utilizati un Cadru de inalta cerere pentru back-end

Proiectele mari au, de obicei, o zona administrativa pentru a gestiona continut multimedia precum videoclipuri, imagini etc. De multe ori faceti greseala de a face totul de la zero, uitati factori precum securitatea si stabilitatea administratorului si concentrati-va doar asupra faptului ca administratorul executa sarcinile CRUD (Creare, citire, actualizare si stergere).

Exista cursuri despre ceea ce puteti invata pe Django, Laravel sau Ruby on Rails. Fii profesionist si foloseste lucrurile potrivite.

expertcompany.ro

Article Source

Be Sociable, Share!

Author:

This author has published 225 articles so far. More info about the author is coming soon.

Leave a Reply

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.