Interlink.ro

Inlocuirea geamului si a touchscreen-ului la Samsung

June 30, 2017 | Author: | Posted in Telefoane mobile

Inlocuirea geamului si a touchscreen-ului la Samsung
Producatorul Samsung iese pe piata cu dispozitive din ce in ce mai performante, laudandu-se ca acestea sunt superioare unor produse ale altor branduri.

Chiar daca apar probleme si la dispozitivele Samsung, fie ca sunt smartphone-uri, tablete sau laptopuri, producatorul remediaza prin serviciile de reparatii Samsung diversele probleme care apar in urma suprasolicitarii produsului sau a neglijentei utilizatorului. Garantia oferita produsului reconditionat este practic o confirmare a calitatii serviciilor. Personalul este unul de un inalt profesionalism si asigura reparatiile intr-o perioada maxima de 5-6 zile lucratoare.

De regula, clientul primeste cateva informatii importante pe baza carora se hotaraste in privinta reparatiei telefonului. In primul rand, clientul trebuie sa fie de acord ca un produs lasat in vederea reparatiei de inlocuire a LCD este in afara garantiei oferita de Samsung.

Practic sticla sparta a LCD-ului nu poate insemna decat soc mecanic, iar inlocuirea display-ului defect este facuta cu un display reconstruit in totalitate, in Romania prin procedee speciale de reconstructie, similare producatorului. In al doilea rand, utilizatorului i se garanteaza ca, in cazul defectarii in conditii normale de utilizare a display-ului,  pe perioada de garantie acesta este reparat gratuit.

arsis.ro

Se acorda garantie doar in cazul reparatiei efecuate, iar aceasta se pierde in cazul in care se constata diverse socuri mecanice, contacte cu lichide si zgarieturi asupra sticlei dispozitivului. De asemenea, un client service Samsung nu poate avea reclamatii ulterioare de orice natura asupra starii in care a lasat sau trimis dispozitivul, spre a fi inlocuit display-ul, avand in vedere ca o constatare completa in momentul prezentarii produsului nu este posibila, aceasta efectuandu-se intr-un timp destul de scurt.

In acest sens, un service autorizat  Samsung nu isi asuma raspunderea pentru defectele ascunse ale produsului care nu au fost prezentate in mod intentionat sau neintentionat de catre client. Clientului i se aduce la cunostiinta ca interventia este doar cea de inlocuire a display-ului, iar clientul trebuie sa fie de acord ca exista numeroase costuri suplimentare care i se vor comunica pentru a le accepta.

Inlocuirea geamului/display-ului se face la orice sediu GSM autorizat Samsung sau prin curierat rapid, in acest caz adaugandu-se costul transportului. Prin lasarea terminalului in vederea inlocuirii display-ului spart, clientul ia la cunostinta ca exista posibilitatea ca datele software sa fie pierdute, in acest caz recomandandu-se un back up complet al telefonului Samsung, service-ul neputand fi facuta raspunzatoare pentru orice fel de dauna directa sau indirecta adusa prin lasarea aparatului in service.

Manopera de inlocuire a sticlei/touch-ului se realizeaza la diverse modele: Samsung Galaxy Alpha, Galaxy A7, Galaxy S5, Galaxy A5, Galaxy Note 4, Galaxy Note N7, Galaxy Nexus, la toate modelele Samsung Galaxy J, Samsung Galaxy S7, S7 Edge, Samsung Galaxy Note 5, Galaxy E7, Samsung Galaxy C5, Galaxy Z3, Galaxy Note 6, Galaxy S6, Galaxy S6 Edge, Galaxy S6 Edge+, etc.

Toate aceste telefoane si chiar multe alte modele produse de Samsung beneficiaza de schimbarea tocuch-ului/sticlei la o calitate exceptionala avand in vedere ca pe langa manopera extrem de buna se folosesc exclusiv componente originale Samsung.

expertcompany.ro

Article Source

Be Sociable, Share!

Author:

This author has published 301 articles so far. More info about the author is coming soon.

Leave a Reply

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.