Interlink.ro

De ce este bine sa va spionati competitorii?

March 14, 2019 | Author: | Posted in Seo
expertcompany.ro

De ce este bine sa va spionati competitorii?
Recunoasteti – daca ati avea instrumentele potrivite, nu exista niciun motiv pentru care sa nu va furisati la competitie. Adevarul este ca, chiar si cele mai profitabile companii spioneaza concurentii lor. Complet departe de a fi prostie, aceasta tehnica va poate ajuta sa va dezvoltati afacerea si sa ganditi intotdeauna in viitor. Va recomandam sa va orientati spre cheap AdSector account pentru ca AdSector este cel mai bun program de spionat concurenti si este extrem de util. Accesand linkul veti ajunge la o gama vasta de tooluri pentru diverse activitati.

Dar cum sa procedati corect – si care sunt cele mai importante beneficii pe care le puteti obtine de la spionarea concurentei dvs.?

Speicalistii spun ca castigarea in afaceri vizeaza vanzarea celui mai bun produs la cel mai bun pret. Si daca concurentii dvs. nu fac acest lucru, ar trebui sa stiti asta si sa faceti uz de aceasta informatie. Dar cum sa aflati.

Stiati ca exista instrumente care va permit sa vedeti cati vizitatori concureaza zilnic, pe ce cuvinte cheie se clasifica si ce link-uri au dobandit de-a lungul timpului, precum si pe ce bloguri este prezentat site-ul lor?

arsis.ro

In caz contrar, ar trebui sa va intalniti cu SpyFu Instrumente de cercetare a cuvintelor cheie, cu servicii de cercetare pentru concurenti, cu cuvinte cheie organice si cu anunturi pentru orice site sau domeniu si ahrefs.com – toate modalitatile excelente de a gasi date despre concurenta.

Este posibil sa nu stiti acest lucru – dar rivalii dvs. au clienti care va pot oferi informatiile proaspete de care aveti nevoie cu privire la noile oferte, promotii sau programe de loialitate. Cea mai buna modalitate de a stoarce toate informatiile este sa ii intrebati ce le place despre produsele sau serviciile lor si ce nu fac. De asemenea, ar trebui sa incercati sa ii intrebati de ce ar lua in considerare pentru a cumpara din alta parte.

Cea mai buna modalitate de a discuta cu clientii sunt paginile de socializare ale rivalilor. Aflati totul de la recenzii si utilizati-le in favoarea dvs.

Faceti o lista a blogurilor si actualizarilor sociale pe care concurentii dvs. le trimit saptamanal, lunar si anual. Monitorizati si scrieti toate aprecierile, raspunsurile si comentariile pe care le primesc. Cand sunteti in contact cu baza de date a fanilor lor, vedeti ce scor de interes este (de ex. Daca concurentul dvs. are 10.000 de fani pe Facebook, un post care este placut de 1.000 de ori are un scor de interes de 10%).

Odata ce ai o lista cu detalii si postari care se potrivesc in functie de interes si subiect – le folosesti, le reprofilezi si le imbunatatesti pentru a face o campanie profesionala.

Ultima si probabil cea mai importanta – este strategia care va ajuta sa faceti publicitate directa fanilor concurentilor dvs. Datorita anunturilor Facebook, acum este in intregime posibil. Deoarece platforma va permite sa trimiteti interesele precise, acesta este un loc in care puteti pune numele concurentilor dvs. si puteti face ca anuntul dvs. sa se afiseze numai persoanelor care urmeaza anumiti (sau toti) concurentii.

Article Source

Be Sociable, Share!

Author:

This author has published 227 articles so far. More info about the author is coming soon.

Leave a Reply

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.