Interlink.ro

6 metode de resetare instantanee dupa o zi solicitanta

August 16, 2019 | Author: | Posted in Sanatate

6 metode de resetare instantanee dupa o zi solicitantaO zi plina la birou, termenele stricte, stresul de la munca si alte obligatii presante si care, pur si simplu, par a nu se mai termina, pot fi motive reale de a claca si a ne aduce in pragul depresiei si a anxietatii. Mai mult, ca un facut, desi ziua s-a terminat si am ajuns acasa, suntem atat de stresati si preocupati de tot ceea ce s-a intamplat, incat nu reusim sa ne relaxam si sa ne deconectam. E ca si cum am ramas blocati in probleme si, din cauza stresului, ajungem sa ne simtim ca un soarece care alearga in cerc. Iata cateva sfaturi simple si eficiente care te pot ajuta sa te destresezi rapid si sa iti schimbi starea aproape instantaneu intr-una pozitiva.

Controleaza-ti respiratia

Cand suntem stresati organismul incepe sa functioneze diferit. Astfel, inima bate mai repede, transpiram mai abundent, gura devine uscata si respiratia rapida, scurta si neregulata. Putem schimba toate acestea prin controlul respiratiei. Inspirati timp de 4 s, mentineti respiratia alte 4 s si apoi expirati timp de 4 s. Repetati ciclurile pana simtiti ca v-ati calmat si lasati apoi respiratia sa revina la ritmul normal si natural.

Creeaza-ti o mantra pozitiva

arsis.ro

Daca ai avut o zi grea si ai nevoie de ajutor pentru a trece peste ea, recita o mantra pozitiva care sa iti readuca vibratiile benefice si pline de iubire si incredere. Mantra este un gand sau un text pe care l-ai creat chiar tu cu un anumit scop. Poate fi una care sa te ajute sa te recunosti si sa te accepti asa cum esti, pastrandu-ti pozitivitatea si detasarea fata de evenimente, sau una motivationala. De exemplu: “Sunt increzator si ma bucur de suport din partea universului si a tuturor celor din jurul meu.”

Tine un jurnal cotidian

Canalizeaza-ti emotiile prin pix si pune-le pe hartie pentru a te reseta dupa o zi lunga si obositoare. Acest obicei imbunatateste starea mentala si fizica pe termen scurt, dar si pe termen lung. Atunci cand folosim metodele claside de scris si nu telefonul sau laptopul, activam acea parte a creierului care gestioneaza creativitatea si elibereaza emotiile. Jurnalul te ajuta sa scapi de gandurile negative si sa te resetezi rapid pe o stare pozitiva.

Fa exercitii fizice intense

Daca esti intr-o pasa negativa ia-ti echipamentul sportiv si treci la munca! Exercitiile fizice intense, cum ar fi antrenamentele de fitness cardio, yoga, alergarea sau inotul, nu numai ca te scapa de anxietate, manie si agresivitate, ci contribuie si la eliberarea serotoninei si a dopaminei care sunt hormonii fericirii.

Foloseste uleiul de citrice

Aroma citricelor este pur si simpla magica, pentru ca te poate sjuta rapid sa iti schimbi starea de spirit. Daca ai avut o zi dificila si vrei sa te relaxezi rapid, apeleaza la uleiurile esentiale de citrice – te vor destresa aproape instantaneu.

Plimba-te prin natura

O plimbare rapida sau o perioada de meditatie si relaxare mai lunga la iarba verde te vor ajuta dupa o zi intensa si plina de evenimente neplacute sa iti reincarci bateriile si sa iti redobandesti starea benefica si pozitiva. Natura are darul de a ne ajuta sa ne reconectam cu energiile de care avem nevoie pentru o stare psihica echilibrata si senina.

Nu uita ca un control periodic poate fi util pentru a preveni si a ameliora problemele de sanatate care pot fi generate de stres. Daca stii ca esti deseori stresat si ai dificultati in a gestiona acest lucru, acceseaza siteul https://www.cardioclinic.ro

si programeaza-ti cat mai curand o consultatie.

expertcompany.ro

Article Source

Be Sociable, Share!

Author:

This author has published 232 articles so far. More info about the author is coming soon.

Leave a Reply

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.