Interlink.ro

Cum sa obtii cea mai buna pozitionare prin cuvinte cheie in Google?

July 11, 2014 | Author: | Posted in Internet Services

Cum sa obtii cea mai buna pozitionare prin cuvinte cheie in Google?Ghidul urmator chiar iti spune cum!

Daca faci afaceri online (cine oare nu face?) atunci optimizarea site-ului pentru motoare de cautare este cruciala. Topul rezultatelor in urma cautarii organice sunt un loc excelent pentru reclame adresate potentialilor cumparatori si pentru a atrage noi clienti .

Pentru realizarea acestui ghid trebuie sa multumim specialistilor de la DanBradu.com si Smartseopack.com, de departe cele mai serioase branduri din domeniul optimizarii seo in Romania!

Din nefericire, exista foarte multa dezinformare in ceea ce priveste imbunatatirea site-ului tau si crearea de linkuri catre el. Prezentul ghid acopera punctele cheie pe care trebuie sa le atingi pe site-ul tau si metodele de creare a linkurilor pe care le poti folosi astfel incat sa atragi o pozitionare mai buna care sa iti sporeasca traficul venit din partea cautarilor organice.

arsis.ro

Se zvoneste ca optimizarea de tip On page construieste o fundatie solida ca rezultat al eforturilor tale de marketing. Esecul in optimizarea ariilor pe care le vom acoperi in cele ce urmeaza, va reduce in mod drastic eficienta eforturilor de creare a linkurilor, ceea ce va costa timp si bani.

Factori cheie in privinta SEO On Page

Inafara situatiei in care lucrati in SEO, multi dintre voi nu vor avea timp sa optimizeze fiecare factor al site-ului detinut. Asa ca vom atinge fiecare arie cheie pe care trebuie sa o imbunatatiti astfel incat sa castigati o pozitionare mai inalta in topul rezultatelor.

expertcompany.ro

Viteza site-ului

Recent Google a primit certificarea algoritmului sau de pozitionare a unui site in functie de viteza sa de functionare, dar profesionistii in domeniu stiu deja ca acesta este un factor important de ceva timp deja. Cand dezvolti un site, viteza paginilor trebuie luata in mod clar in considerare.

Recentele imbunatatiri aduse in privinta codarii iti permit sa ai un site atractiv din punct de vedere vizual, care se incarca repede, astfel incat nu exista niciun motiv sa detii un site lent. Daca angajezi un web designer asigura-te ca el se gandeste si la viteza de incarcare a site-ului atunci cand se ocupa de crearea lui. Ideea de baza este ca un site care se incarca lent este un site care va obtine o pozitionare joasa.

Navigarea pe site

Navigarea pe site este foarte importanta atat pentru utilizatori cat si pentru motoarele de cautare. O structura bine dezvoltata a linkurilor interne va permite utilizatorilor sa gaseasca cu usurinta paginile si ar trebui sa ii conduca catre actiunea dorita in ceea ce priveste site-ul tau. Inafara de a ajuta utilizatorii, linkurile interne ale site-ului ii vor oferi motorului de cautare o ierarhizare a site-ului vostru.

Daca vinzi servicii in constructii, ai putea avea o pagina de servicii care leaga de serviciile in sine acesta fiind un foarte simplu exemplu de ierarhizare. Dar e bine sa va amintiti intotdeauna ca, cu cat este mai importanta o pagina, la cu atat mai putine clickuri distanta ar trebui sa fii de home page.

Titlurile paginilor si descrierile meta

Fiecae pagina a site-ului tau ar trebui sa fie unica si ar trebui sa aiba un scop. Scopul, mesajul sau cuvantul cheie al fiecarei pagini ar trebui inclus in titlul paginii. Descrierea meta este un scurt sumar a ceea ce reprezinta pagina si ar trebui sa impulsioneze rata de accesare. Imi place sa caut dupa cuvantul meu cheie selectat si sa citesc copia anuntului dupa termenul dat.

Aceasta iti da cateva idei bune despre titlurile paginilor si descrierile meta, in mare masura acestea fiind bine testate si optimizate. Trimite-le competitorilor tai o felicitare de multumire pentru ca au testat si au impartasit cu tine cele mai bune variatii (doar ca sa clarificam, nu copia reclamele lor, doar foloseste-te de ele pentru a-ti arata directia potrivita).

Meta keywords (cuvintele cheie meta)

Din nu stiu ce motive oamenii inca adauga meta keywords paginilor. Acestea nu vor ajuta niciodata in pozitionarea paginii, iar acum sunt folosite de catre Bing pentru a cauta paginile de tip spam.nu va irositi timpul adaugand meta keywords.

Crearea continutului

Abilitatea site-ului vostru de a pozitiona cat mai bine incepe cu On page SEO. Inainte de a incepe crearea site-ului, ar trebui sa va decideti asupra a unul- doua cuvinte cheie care sa fie targetate pe fiecare pagina a site-ului. In timp ce vechea practica a mentionarii multiplelor variatii ale unui cuvant cheie este inutila, ar trebui sa includeti cuvintele cheie primare in titlul paginii, la inceputul titlului sau in URL. Corpul continutului ar trebui sa includa variatii ale cuvantului cheie (cunoscute ca si LSI Keywords- Latent Semantic Indexing) si ar trebui facute mentiuni cu termeni asociati continutului paginii.

Mai simplu spus, daca aveti cuvant cheie “cumpar casca” ar fi de dorit sa aveti acest termen in titlu sau sa fie continut in cadrul URL-ului. In continutul site-ului, ar trebui sa se vorbeasca despre tipurile de casti detinute, pentru ce anume sunt castile, etc. Acest lucru ii permite lui Google sa inteleaga continutul bazat pe context.

Daca aveti suficient de multe casti ca model unice, ati putea face o pagina pentru fiecare tip de casca. Nu faceti o pagina daca nu aveti suficient continut care sa o garanteze, deoarece paginile “subtiri” nu obtin pozitionari prea des. Fiecare pagina a site-ului vostru ar trebui sa fie Wikipedia cuvantului vostru cheie.

Alt text pentru imagini

Multe dintre site-uri contin imagini, dar oamenii de foarte multe ori uita sa le optimizeze. Adaugand alt text tuturor imaginilor de pe site il veti ajuta pe Google sa inteleaga ce semnifica imaginea si ce reprezinta pagina. In timp ce suprasaturarea cu cuvinte cheie (supraoptimizarea) este o pierdere de timp, includerea cuvintelor cheie la cel putin o imagine pe fecare pagina a fost corelata cu pozitionari mai bune in topul rezultatelor. Este foarte simplu, asigurati-va ca adaugati alt text imaginilor site-ului dumneavoastra.

Daca aveti deja un site web si vreti sa vedti cat de bine optimizate sunt paginile dumneavoastra, iata cateva intrebari pe care ar trebui sa vi le adresati pe viitor la fiecare pagina la care munciti:

– Se incaca site-ul meu suficient de repede?
– Am cuvant cheie in titlul paginii?
– Am cuvant cheie in URL?
– Are fiecare pagina o meta descriere unica?
– Am cuvantul cheie in fiecare Heading? (H1, H2, H3)
– Am inclus cuvantul cheie in cel putin un at text al unei imagini?
– Este pagina mea suficient de bine dotata cu fisiere de tip media sau video?
– Sunt variatii al cuvantului cheiei in continut?
– Contine site-ul meu linkuri catre surse cu externe cu autoritate, relevante pentru utilizator si motoarele de cautare?
– Contine pagina mea un continut unic, relevant, valoros, de 500+ cuvinte?
– Sunt in pagina tone de greseli gramaticale sau de tiparire?
– Am inclus nume, adrese si numere de telefon (informatii de contact) pentru pagini ce contin cuvinte cheie targetate geografic?
– Este pagina mea usor de distribuit pe retelele sociale?

Odata ce te-ai ocupat de paginile tale din punct de vedere al optimizarii SEO, abia atunci poti spune ca incepe adevarata munca. Indiferent de ceea ce auzi, crearea de linkuri este in continuare unul dintre cei mai importanti factori in determinarea a cat de bine se descurca pagina in cautarile de tip SERP , asa ca mai jos va voi dezvalui 5 tehnici care va vor ajuta site-ul sa fie pozitionat cat mai bine, cat mai sus.

5 strategii eficiente de link building

inainte de a incepe vreau sa va spun faptul ca utilizarea unei combinatii de metode in crearea de linkuri va da rezultate mai bune decat o singura metoda. Google apreciaza cand vede o divesitate a profilurilor de linkuri care pare naturala, asa ca haideti sa-i facem jocul.

Postarea ca vizitator

Postarea ca vizitator a fost recent vazuta ca un alt moft aflat in lumina reflectoarelor de catre creatorii de linkuri. Daca te ocupi cu crearea unei multitudini de linkuri de slaba calitate a unor articole inutile si cu distribuirea lor pe site-uri cu autoritate slaba, iti pierzi timpul. Postarea ca vizitator ar trebui facuta numai pe site-uri pe care ai posta daca SEO n-ar fi existat. Este probabil ca tu sa capeti trafic ca raspuns a postarilor tale ca vizitator pe site-urile respective?

Daca nu, gaseste alt site. Postarea pe site-uri calitative obtine deasemenea o mult mai mare impulsionare dn punct de vedre al valorii SEO. Inafara de a obtine un link de la un site autorizat foarte probabil vei primi linkuri de la oamenii care iau doar bucati de continut si se leaga de activitatea ta sau de postarea ca vizitator. In ambele cazuri, ti se adauga valoare SEO fara munca aditionala.

Link building de informare si mobilizare

Nu este nimic nou sau sexi la aceasta metoda, insa ea functioneaza. Prezentarea unei liste de site-uri catre care te poti indrepta poate fi dificil, insa iata cum procedez eu:

– Desfasoara o analiza a linkurilor din spatele site-urilor principalilor tai 5 competitori
– Elimina linkurile situate pe pagini cu autoritate sub 20.
– Elimina linkurile de tip “nofollow” (cu exceptia celor care este probabil sa iti aduca un trafic de raspuns insemnat).
– Dezvolta-ti lista si selecteaza paginile incepand cu aceea cu cea mai mare autoritate catre cea cu autoritate mai redusa si deschide-ti calea catre partea de jos a listei, cautand metode sa obtii un link. Gasirea linkului catre competitori si imbunatatirea continutului folosit pentru ca ei sa obtina acel link este cea mai buna metoda pentru a obtine propriul link. De asemenea te poti uita dupa linkuri inutilizabile catre site-urile competitorilor, si sa oferi un continut similar pentru proprietarul site-ului de care te legi.
– Trimite un e-mail rapid catre proprietarul site-ului, si spune-i ce ai de oferit.
– Repeta aceasta actiune pana ai trecut prin toata lista apoi gaseste site-uri cu pozitionare intre 5-10 si repeta primii 4 pasi.

Social Link Building

Acesta se aseamana cu traditionalul mod de a crea linkuri de mobilizare si informare, exceptand faptul ca incerci sa gasesti aceleasi oportunitati prin intermediul platformelor sociale. Am mai mentionat aceasta tehnica si inainte, dar merita repetata. Iata cum poti gasi oameni care cel mai probabil vor dori sa faca un schimb de linkuri cu site-ul tau.

Promoveaza continutul apropiat de nisa pe care activezi si distribuie-l prin intermediul retelelor sociale. Monitorizeaza activitatea utilizatorilor si identifica ce anume a fost distribuit, placut, repostat, etc.

Creaza un nou continut, apropiat dar mai bun decat ceea ce ai distribuit. Contacteaza-i pe cei care au luat contact cu ceea ce ai promovat si fa-le cunoscut ca ai ceva ce s-ar putea sa le placa. Relaxeaza-te in timp ce noul tau continut este distribuit, placut si obtine link-uri.

Directoare de subscriere

Inainte de a parasi pagina sau de a posta un comentariu rautacios, eu nu va vorbesc acum despre vreo metoda de moda veche sau despre impaienjenirea site-ului cu milioane de directoare. Sunt cateva directoare la care site-ul tau inca ar putea sa subscrie, dar aminteste-ti calitatea primeaza asupra cantitatii. Iata cateva directoare demne de luat in seama atunci cand pornesti pe acest drum:

– Best of the Web
– Yahoo Directory
– DMOZ (care au suferit o recenta scadere in pozitionari)
– Business.com
– Exact Seek

Atunci cand esti in cautarea unor directoare la care sa merite sa subscrii ar trebui sa te uiti dupa site-uri editate uman care sunt in domeniu de  ceva timp si care sunt de incredere.

Comentariile pe blog

Probabil te gandesti ca aceasta metoda este invechita si asta cam asa este. Diferenta consta in faptul ca vei comenta numai pe site-uri foarte apropiate de specificul site-ului tau. Ar trebui sa lasi comentarii care se incadreaza in conversatie si care incurajeaza interactiunea scriitorului cu tine. Participantii activi, impreuna cu scriitorul iti vor permite sa construiesti o relatie cu ei si pot chiar sa pregateasca terenul pentru o viitoare postare ca oaspete sau pentru o eventuala contributie la site-ul lor.

Al doilea beneficiu al comentariilor pe blog ar putea fi linkurile de tip “nofollow”. Intrucat celelalte metode pe care le-am discutat au fost de tip “do- follow”, linkurile de tip “nofollow” va vor ajuta sa intregiti un profil natural de linkuri. Participarea la forumuri poate fi utilizate in locul comentariilor pe bloguri, numai in conditiile in care postarile sunt calitative, si se construiesc relatii cu membrii activi.

Sunt literalmente sute de tehnici de creare de linkuri care pot fi folosite intr-un mod eficient. Specificul nisei voastre va determina care este cea mai eficienta tehnica pentru voi. Indiferent de nisa, linkurile de calitate buna venite de pe pagini cu autoritate vor conduce site-ul dumneavoastra catre cele mai inalte pozitii in cadrul cautarilor SERP.

Daca sunteti complet novice in crearea de linkuri, si vreti sa excelati si acest domeniu, va sugerez sa creati cateva site-uri de test si sa incercati aceste metode de mai sus, precum si pe cele pe care le mai intalniti. Testarea este cea mai buna metoda pentru a vedea ce anume functioneaza asa ca faceti-o din vreme si cat mai des.

Vedeti, parca nu a fost chiar asa de rau, nu-i asa?

Daca-mi urmati sfatul, va puteti pozitiona bine site-ul si puteti castiga trafic in urma cautarilor organice. Din moment ce traficul organic aduce o imbunatatire de aproape 15%, comparativ cu mediul din industrie de 3% obtinut din marketingul obisnuit, se pare ca este o strategie pe care ar trebui sa o implementeze toti cei care fac afaceri online. Amintiti-va, daca nu incercati nimic, nu veti creste niciodata din punct de vedere al pozitionarii, asadar, de ce sa nu riscati?

Ce mai asteptati? Imbunatatiti-va site-ul si creati structuri de legatura (linkuri). Sper ca acest ghid v-a ajutat si nu uitati sa il impartasiti si prietenilor.


Alte stiri actuale :

1. Find Out How To Bring In Profits Affiliate Marketing
2. Vrei sa beneficiezi de servicii SEO de calitate?
3. Optimizare SEO pentru cautare mobila
4. 5 Lucruri pe care nu le stiai despre optimizarea

Article Source

Be Sociable, Share!

Author:

This author has published 177 articles so far. More info about the author is coming soon.

Leave a Reply

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.