Interlink.ro

Cum poti fi gasit mai repede si usor online?

December 12, 2016 | Author: | Posted in Seo

Cum poti fi gasit mai repede si usor online?
In ultimii 10-20 de ani s-au schimbat foarte multe lucruri in ceea ce priveste stilul nostru de viata, odata cu aparitia internetului si a noilor tehnologii.

Astfel aproape toata lumea s-a mutat online, unde ne este mult mai usor sa contactam persoane, firme si bineinteles sa rezolvam o parte din nevoi. Totodata, numeroase companii, institutii, firme si-au creat site-uri pe Internet, pentru a reusi sa-si creasca vizibilitatea pe piata online, dar mai ales pentru a-si dezvolta imaginea mai rapid si mai ieftin.

Insa sunt putini care stiu ca nu este de ajuns sa ai doar un site simplu care sa fie gasit usor de catre potentiali clienti.

Asa au aparut cele doua modalitati de a fi cat mai repede si usor de gasit online, de catre cei interesati de anumite produse sau servicii comercializate online si anume SEO si SEM.

arsis.ro

Multi considera ca acestea sunt identice, dar de fapt SEO si SEM reprezinta doua lucruri diferite, acestea contribuind la cresterea vizibilitatii si a autoritatii online a afacerii dvs. SEO si SEM reprezinta niste initiale, provenite din limba engleza insemnand Search Engine Optimization (SEO) si Search Engine Marketing (SEM).

Chiar si denumirea lor arata ca sunt doua procese diferite, doua modalitati care impreuna, lucreaza la optimizare, in particular optimizare seo Bucuresti si totodata popularizare online.

SEO reprezinta suma proceselor prin care continutul unui site este de regula optimizat pentru a fi gasit cat mai repede pe Internet. Prin SEO, un site care este bine optimizat, este pozitionat cat mai sus in motoarele de cautare.

expertcompany.ro

SEO presupune optimizarea continutului de pe paginile unui site cu numeroase cuvinte cheie, care insumeaza ceea ce vizitatorii pot gasi pe site-ul dumneavoastra, un site care este foarte bine optimizat va aparea undeva pe prima pagina in Google, spre deosebire de un site neoptimizat, care poate sa apara si pe a zecea pagina, sau chiar mai jos, unde nimeni nu intra.

Pe langa optimizarea continutului, SEO presupune neaparat si optimizarea meta continutului, adica a titlului, a cuvintelor cheie, pentru paginile site-ului. Obligatorii sunt si structurarea site-ului, optimizarea link-urilor paginilor, si altele. Toate acestea vor contribui la pozitionarea cat mai sus in Google a unui site.

Marketing-ul pentru motoarele de cautare sau SEM, reprezinta o forma online, care presupune promovarea site-urilor prin cresterea vizibilitatii acestora online, prin optimizare si publicitate.

Ceea ce trebuie sa intelegem este ca SEM include SEO, pe langa aceasta, presupunand si campanii platite, pentru ca un site sa se afle cat mai sus in Google. Cea mai cunoscuta campanie este Google Adwords, dar bineinteles ca exista multe altele.

Aceasta este o campanie SEM de mare success, fiind o cale rapida de a aduce publicul tinta pe site si totodata mult mai mult trafic, atata timp cat va permite bugetul.  Dupa aceea, traficul o sa scada si veti ramane doar cu traficul adus de SEO care este neplatit.

Ca o concluzie, SEM este folosit pentru rezultate foarte rapide, iar SEO pentru rezultate de durata. De aceea strategia cea mai buna pentru vizibilitatea optima pe Google este folosirea impreuna a celor doua modalitati de optimizare.

Article Source

Be Sociable, Share!

Author:

This author has published 170 articles so far. More info about the author is coming soon.

Leave a Reply

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.