Interlink.ro

Ce sunt produsele promotionale, si cand se pot ele folosi?

July 27, 2017 | Author: | Posted in Diverse

Ce sunt produsele promotionale, si cand se pot ele folosi?
Atunci cand vorbim despre produse promotionale, ne referim de fapt la acele articole sau cadouri promotionale care pot sa fie oferite de catre tot felul de firme, pentru a le fi promotata imaginea.

Produsele promotionale pot sa fie foarte simplu si rapid personalizate cu logo-urile diferitelor firme sau institutii, cu diferite mesaje, si sunt folosite de foarte multe ori la nivel global, in campaniile de marketing.

In cadrul unor intalniri importante de exemplu, cum ar fi lansarea unui produs, sau in cadrul unei expozitii, sau a unor alte evenimente de acest gen, se pot darui tot felul de produse promotionale, al caror scop principal este acela de a promova ideile si serviciile brandului si al produselor respective.

In ultimii ani, chiar si antreprenorii romani au inceput sa apeleze la astfel de produse promotionale, pe care de obicei le achizitioneaza de la un oarecare  importator promotionale, la cele mai atractive preturi.

arsis.ro

De exemplu, in acest caz, cele mai des utilizate produse promotionale sunt tricourile personalizate, pe care le poarta angajatii firmelor respective, cu scopul de a promova imaginea firmei.

Sunt insa si antreprenori care pe langa articolele de vestimentatie, aleg sa angajeze cateva persoane care au ca si principal scop, distribuirea fluturasilor promotionali in zone intens circulate, sau lipirea afiselor promotionale.

Aceste articole promotionale sunt distribuite si lipite in acele zone foarte intens circulate, pentru ca ele vor atrage o multime de priviri, iar astfel, din ce in ce mai multe persoane vor putea afla date importante despre respective afacere.

Antreprenorii pot achizitiona si produse promotionale pentru birou, pentru angajatii care isi desfasoara munca intr-un astfel de loc, iar aici se poate opta pentru agende personalizate, sau pentru instrumente de scris personalizate.

Ei bine, trebuie insa amintit si faptul ca aceste materiale si produse promotionale, pe langa faptul evident ca sunt utilizate de cele mai multe ori in interes profesional, in campaniile de marketing, ele mai sunt utilizate si in interes personal.

De exemplu, orice persoana care are de gand sa promoveze un mesaj, o idee sau orice altceva, o poate face prin intermediul unor articole vestimentare personalizate de exemplu.

Tot prin intermediul articolelor de vestimentatie personalizate pot fi promovate tot felul de evenimente importante, indiferent ca vorbim aici despre evenimente sportive, evenimente culturale sau evenimente politice.

Pe langa articolele vestimentare personalizate, se mai pot folosi chiar si instrumente de scris personalizate, asa ca poti alege sa iti comanzi mai multe pixuri de exemplu, pe care sa fie inscriptionat numele tau, sau un anumit mesaj care iti place, ori o expresie pe care o folosesti foarte des.

Asadar, dupa cum se poate vedea, obiectele si materialele promotionale pot sa fie utilizate atat in interes personal, cat si in interes profesional, si sunt folosite cu scopul de a promova un eveniment, un brand, o institutie sau orice altceva.

De regula aceste produse promotionale sunt obiecte de mici dimensiuni, insa care au un impact major asupra oamenilor. De fapt, daca nu aveau un impact major, ele cu siguranta nu erau utilizate in campanii de marketing.

expertcompany.ro

Article Source

Be Sociable, Share!

Author:

This author has published 181 articles so far. More info about the author is coming soon.

Leave a Reply

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.